عطر رازقی

گهگاهی

عطر رازقی

گهگاهی

برای خودم ... برای خدای خودم ....

دلم داره می‌ترکه !‌

هی اشکامو قورت میدم ولی بازم بیرحمانه از گوشه چشمام میریزه پایین و رسوام میکنه .....

خدایا خودت بگو چه کنم ....

خدایا این چه حکمتیه که همیشه آدمای صبورت گرفتاری و بدبختی بقیه آدمارو به دوش میکشن!؟‌

 که اونایی که خوبند و مهربونند بیشتر آزار میبینن و اذیت میشن..

 خدایا همه کارام با دردسر انجام میشه ...

انگار همیشه دیر میرسم ...

خدایا !‌من هیچ وقت برای کسی بد نخواستم ...

برای خدای خودم بنده خوبی بودم ...اینو مطمئنم ....

پس چرا همیشه اونی که گرفتاری میکشه منم ؟!؟!؟!

خدایا نمیخوام بگم منو یادت رفته ...

میخوام بگم بیشتر یادم باش،‌ میشه !؟؟!‌

به خودت قسم که اصلا خودخواه نیستم،‌ اما خسته چرا !‌ تا دلت بخواد....  ‌

خسته‌ام ،‌ خیلی خسته !!‌‌

 خودت کمکم کن ....

آمین !‌

 



 

نظرات 2 + ارسال نظر
سینا شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:11 ب.ظ http://boys-e-girls.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خوبی ؟‌
خیلی جالبه ... موفق باشی.
به من هم یه سری بزن و حتما در نظر سنجی شرکت کن.
بای

آپاچی شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:48 ق.ظ http://idiocy.blogsky.com

مشگل بعضی ها میدونی چیه، بیش از حد خوب هستند. خوبی رو برای کسایی که ارزششو ندارند صرف نکن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد