عطر رازقی

گهگاهی

عطر رازقی

گهگاهی

عیدی !‌

یه چند تا کتاب خوب ....

این چند وقته در راستای اینکه سعی دارم یه کم به زمان آدمیتم برگردم و  فعالیتهای آدمیزادیمو از سر بگیرم و زندگیم رو به صورت اکتیو از حالت نباتی خارج کنم دوباره شروع کردم به کتاب خوندن....

اینا هم یه چند تا کتاب جدیده که این چند وقته خوندم .... البته نقدش و حرفام باشه برای بعد ... اگه شما هم اینارو خوندید و راجع بهش نظری دارید حتما بگید ....

و حالا اصل ماجرا:

اگه از مارگاریت دوراس کتابی خوندید و کلا کاراشو دنبال میکنید ( همون نویسنده کتاب عاشق که جز بهترین کاراشه ) کتاب لاموزیکا رو هم بخونید ... ترجمه قاسم روبین که تقریبا همه کتابای خانم دوراس که توی ایران چاپ شده رو ترجمه کرده ....

یکی دیگه هم کتاب رویای تبت اثر فریبا وفی .... همونی که کتای پرنده من هم از آثارشه و برنده جایزه گلشیری شده ( به گمونم البته !‌ خیلی خوب یادم نمیاد !‌) کتاب روونیه ... شخصیتای داستان هم یه جورایی آشناست ... نمونه آدماشو میشه به راحتی دور و برمون پیدا کنیم .... داستان هم جالبه ... اینه که خوندنش موکدا توصیه میشه ....

روی ماه خداوند را ببوس هم یکی دیگه از چیزایی بود که خوندم ولی راستش خیلی خوشم نیومد ... از این مدلای کلیشه ای ... اما خب اگه معتقدید هر کتابی ارزش یه بارخوندنو داره خب بخونیدش  .... خود دانید .... راستش من تحت تاثیر اینکه گفتن جلوی چاپ بقیه کتاباشو گرفتند رفتم خوندم ببینم چیه !!!‌اما همچینم چیزی نبود !‌ (آخر صداقتم!‌اینو گفتم که از انگیزه هام خبر دار شید !‌)‌

 

باید برم شما این سه تارو فعلا بخونید تا بعدا بازم یه چیزایی بهش اضافه کنم ....

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:38 ق.ظ

مرسی ... عیدی عالی ای بود

سیروس دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:21 ب.ظ http://sj.blogsky.com

آخرین باری که کتاب خوندم فک کنم مربوط به دوره دوم یا سوم زمین شناسی بود! واسه همین اگه بازم بخوام کتاب معرفی کنم لابد دوباره میگم برین یه بار دیگه شازده کوچولو رو بخونید!!!

خوندن شازده کوچولو رو هر از گاهی باید به همه توصیه کرد ... مرسی از یادآوری ... باعث شد یه بار دیگه بشینم و یه جاهاییشو دوباره بخونم ... مثل همیشه تازگی داشت ...

رهگذر دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:27 ب.ظ

iخوشحال می شوم اگر نظرتان را در باره رویای تبت مشروح تر بدانم. بخصوص در باره مرد های داستان. ممنون. اگر با ای میل باشد ممنونم چون کم اینترنت می آیم. اآدرس من rahgozariran@yahoo.com

باران دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:29 ب.ظ http://lecielbleu.persianblog.com and www.lecielbleu.blog.fr

سلام من هم درباره دوراس می نویسم بخوان و نظر بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد