عطر رازقی

گهگاهی

عطر رازقی

گهگاهی

در آستانه سی سالگی ....

ورودم به سی سالگی با کلی هیجان و سورپریز همراه بود ....

 

برعکس پارسال که روز تولدم تو تنهایی مطلق سپری شد، امسال دور و برم کلی شلوغ پلوغ بود و حس کشنده تنهایی اصلا و ابدا سر و کلهاش پیدا نبود ...

 

جشن تولد کوچولو اما خیلی خوبی که همکارای مرکز برام گرفتن، مهمونی سورپریزی که با همکاری مشترک خاله خانم و بقیه هم سن و سالای فامیل برگزار شد، یه عالمه کارت تبریک و ای میل و اس ام اس از آدمایی که هرگز فکرشو هم نمیکردم که به یادم باشن و حتی یه آفلاین تبریک خیلی خیلی دلچسب از یه دوست امریکایی که عضو نیروی ارتش امریکاست و کلی خودشو به دردسر انداخته بود که درست شب تولدم با وجود یه عالمه محدودیت که از نظر امنیتی دارند برام بفرسته و خلاصه کلی کادو و چیزای هیجان انگیز دیگه ... همه و همه اش یه جورایی باعث شد که کلی قند تو دلم آب شه و خلاصه کلی خوش و خندون شم ....اینکه حس کنی تنها نیستی و کسانی هستند که بهت فکر میکنن خیلی دلچسبه ...  

خودمم که طی یه اقدام متهورانه ـ که یکم ازم بعید بود ـ چند روز مونده به تولدم به عنوان کادوی تولد خودمو سورپریز کردم و رفتم موهامو فر کردم و الان با یه حجم وسیعی از موی منگول پنگول در خدمتم... واسه تنوع کلی خوب بود ... با یه پوست سبزه بیشتر شبیه دورگه ها شدم ... خلاصه که کلی هیبت و هیات جدیدو دوست دارم .... 

 

هفته پیش دکتر م.  بهم زنگ زد که یه کار فورس ماژور داره که باید تا روز بعد ادیت شه و تحویل داده شه و خلاصه که کسیو غیر من وسواس پیدا نکرده و از این حرفا .... دکتر م. یه استاد و یه دوست خونوادگیه بی حد مهربون و خوش قلبه که توی دانشگاه به سخت گیری و وسواس بیش از حد معروف بود  ... بخشش توی بیمارستان به سختگیری معروف بود و حضورش توی مورنینگ کافی بود که همه از رزیدنت و اینترن کشیک و غیر کشیک روز قبل، تا صبح بیدار باشن و بعدم بید بید بلرزن چون آقای دکتر وقتی پرونده مریضو میخوند از غلط املایی و علمی هیچ چی از چشمش دور نمیموند ... خلاصه اینکه من شب تا صبح بیدار موندم و فردا هم نرفتم سرکار و در عوض یه کار بی غلط خیلی خوب تحویل دادم که خودم کلی خوشم اومده بود  ... وقتی داشتم میومدم آقای دکتر یکی از کتابایی که نوشته بودو بهم یادگار داد و گفت که اول کتاب برام جمله ای نوشته که به کلمه کلمه اش اعتقاد قلبی داره ... برام نوشته بود :  "تقدیم به نور چشمانم ، همکار  محقق و پرتلاش سرکار خانم دکتر رازقی" خیلی بهم چسبید جدا" .... خیلی ....

 

اووووه ... اینم بگم که یه سه ماهیه مرتب و هفته ای سه روز ورزش میکنم و کلی هله هوله خواریمو کم کردم و علیرغم اینکه یه کیلو بیشتر وزنم کم نشده و لاو هندلام!! محو شده اما سایز کم کردم و الان کلی از Building  ه مربوطه راضیم ... انصافا هم هر بار قبل رفتن کلی با خودم صحبت میکنم که خودمو راضی کنم که تنبلی نکنم و برم (در تمام طول تحصیلم از ورزش بنا به دلایل واهی ! معاف بودم و تقریبا میشه گفت از ورزش کردن متنفرم! اینکه حالا دارم داوطلبانه این کارو میکنم خیلی عجیبه جدا! ) اما وقتی میرم و برمی گردم کلی احساس خوبی دارم ... بخصوص وقتی ترد میل میزنم و در حالی که دارم سریع راه میرم، فکر میکنم، خیلی بهم می چسبه ..... 

 

 

p.s.  در آخرین لحظات ارسال این پست یک عدد عطر  Bright Crystal Versace هم از طرف یکی از دوستای قدیمی هدیه گرفتم!!!! به به به به !

چند روز پیشم یه عطر Gucci از یه استاد دیگه  هدیه گرفتم که اونم خیلی چسبید .....

 

خلاصه که این روزا کلی مورد تفقد قرار گرفتم... شروع سی سالگی که خیلی خوب بوده تا اینجاش ...خدایا دارم میمیرم احیانا" که انقدر عزیز شدم ؟!؟!؟؟!یه کم مشکوکه همه چی ! نه ؟!

 

راستی یه p.s. دیگه : همزاد نازنین تولدتون مبارک ... به یادتون بودم ... خیلی زیاد ...

 

þ Risk!  Risk anything!  Care no more for the opinions of others, for those voices.  Do the hardest thing on earth for you.  Act for yourself.  Face the truth.

 

Katherine Mansfield

نظرات 19 + ارسال نظر
همسر آینده جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:31 ب.ظ http://ma2nafar.blogsky.com

تولدت مبارک خانم!ایشالا امسال واست سال موفقیت های پی در پی و شادی های واقعی باشه.....

مرسی خانومی ... یه دنیا ممنون از لطفت ... برای شما دو تا هم یه عالمه خوشبختی آرزو میکنم ...

دختر بهار جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:46 ب.ظ http://dastanekootah.blogsky.com

روزای خوب زندگی رو واقعا باید زندگی کردو لذت برد و هی کش دادو هی تمدید کردید. توووووولدت مبارک

باهات خیلی موافقم ... روزای خوب زندگی رو باید ساخت ... باید زندگی کرد و باید لذت برد .... ممنوووووووون از لطفت (:

مهدی شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:57 ق.ظ

خانوم دکتر امیدوارم امسال برات متفاوت تر و بهتر از ۲۹ سال گذشته باشه .
با کلی آرزوی خوب - تولدت مبارک :)‌

ممنون (: .... یه دنیا !‌ (:

هانیه شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:00 ق.ظ http://acancericsoul.wordpress.com

اگه تبریکای اینجا میچسبه،تولدت مبارک

البته که میچسبه !!! همه جورش میچسبه ...
میدونم که احتمالا تصادفی بهم سر زدی اما از اینکه رد پاتو موقع رفتن جا گذاشتی ممنونم … میدونم که میتونستی این کارو نکنی … پس:از محبتت ممنونم … چسبید …. خیلی زیاد !

safzav شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ب.ظ http://safzav.blogfa.com

سلام

خوشحالم اولین حرفی که میزنم تبریک تولده. امیدوارم سال جدید پر از اتفاقات هیجان انگیز باشه :)
ممنون از لینک و کامنت. خوشحالم از آشناییت :)

سلام .... مرسی یه عالمه .... منم خوشحالم از آشناییت دوست ندیده دلنشین ...

غضنفر شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:17 ب.ظ http://hunch.blogsky.com

اره! منظورم اونایی هستند که بهت پیشنهاد میدن. به نظرم تو مرحله گذارند؛ ولی شک دارم که یک قدم از همه ما پیش نباشند!
تولدت فراوون مبارک. منم یه عطر دولچه گابانا برات خریدم که بمونه هر وقت دیدمت بهت میدم! اصلا هم نیازی به تشکر نیست؛ وظیفه بود!

از دیدن کامنت شما و پیدا کردن دوباره جنابعالی در وبلاگستان به جان عزیزتان بسی بسی بسی خرسند شدیم!
......
عطر دولچه گابانا هم نمیدانیم چه عطر و بویی دارد ! حتی گوچی و ورساچی را هم تا پیش از این نمیدانستیم! اگرچه ما راضی به زحمت نبودیم اما از آنجا که هر چه از دوست رسد نیکوست مشتاقانه منتظر بازگشتتان هستیم تا سریعتر سوغات و عطر و غیره و ذلک را تحویل بگیریم!
.......
شادی مستدام !

غضنفر شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ب.ظ http://hunch.blogsky.com

قربان شما! ضمنا مدتیه که من از سوئد برگشتم و الان مشغول تشریح ماوقعم.

نرجس دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ب.ظ http://narjess.persianblog.com

به به چه دختر نازی....
تولدت مبارک :-)

یه عالمه ممنون از تبریکت بانو *(:

( ):>حمیدرضا<:( ) سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.carac.persianblog.ir

سلام
من هم تولدتون رو تبریک میگم.
پرشین بلاگ یه مدته که هک شده و الان با پسوند آی آر میشه واردش شد.
خوب بالاخره رفتید بالای سی سالگی.
به جمع هم دَهِه گیهای ما خوش آمدید.
یه پست جدید گذاشتم و میخوام از نظرات پزشکی شما استفاده کنم. لطفاً تشریف بیارید.

مرسی یه دنیا هم دهه عزیز !
اومدم نوشتتونم خوندم اما چجوری کامنت بذارم ... صفحه کامنتتون باز نمیشه .... ):

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ب.ظ http://hunch

?any email

razeghibanoo@yahoo.com

حمید / میداف سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:58 ب.ظ http://hamid-midaf.blogspot.com/

رازقی عزیز
سپاسگزارم از کامنت شما و از لطف شما. نخست تبریک صمیمانه مرا بابت سی سالگیی بپذیرید (به به چه ایامی!). چرا می‌گیید موی تان مثل دورگه ها شده؟ من آرایش شما را بسیار زیبا یافتم کاش یه کم بیشتر چرخیده بودید تا صورت ماهتان را هم می‌دیدیم.
با اجازه لینک شما را اضافه کردم

ناخدای عزیز ...
ممنونم یه دنیا از تبریکتون و لطفتون ...
در مورد موهام والله عرض کنم که این عکس من نبود! شرمنده! عکسو فقط برای مدل موهام گذاشتم که خب البته دقیقا همین شکلیه و همین رنگی! شبیه دو رگه ها شدم ... چون با یه پوست گندمی و موهای جینگول وینگول فر فری آدم شبیه دو رگه ها میشه دیگه !(:
بابت لینک هم ممنون ... یه دنیا !‌(:

پشملبا چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ق.ظ http://peshmelba.blogfa.com

این پستت رو که خوندم می خواستم تولدت رو بهت تبریک بگم ولی اول یه سری به آرشیوت زدم. حالا با دل و جون بهت می گم: تولدت مبارک! سالهای سال جوون بمونی!

از تبریکت یه دنیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییا ممنون ! اون از دل و جونش خیلی بهم چسبید ....! بخصوص که بعد خوندن آرشیوم بود !

پشملبا چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:15 ق.ظ http://peshmelba.blogfa.com

راستی می دونستی برای زن ها سی سالگی و چهل سالگی آغاز یه تحول بزرگه؟ قدر این دهه ات رو بدون. اول راهی.

خان داداش شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ب.ظ http://kako.blogsky.com

گر چه دیگه دیره ...اما منم تبریک میگم ...:)

ممنون از تبریکت راستی ... یادت نره هیچ وقت برای خوشحال کردن دیگر ی دیر نیست ... ممنون کاکو !

خان داداش شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:05 ب.ظ

میگم به این خانوم توی لوگو بگو راحت باشه پاهاشو دراز کنه خجالت نکشه !! طفلی ناراحته فک کنم ...

( این لوگوت خیلی بزرگه .... یکی نیست بگه اخه به توچه فضول ! )

سارا یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:19 ب.ظ http://sarasol_8.persianblog.com

وااااااااااااااااااااای!تولدت مبارک مو منگوله ای!:)))))))))))))))

واااااااااااااااااااااای سارا یه عالمه ممنون ! کلی خوشحال شدم یه خبری ازت شد دختر ! کجایی ؟! نمیتونم کامنتدونیتو باز کنم .... پیشنهادت چیه !؟ راستی .... ننویسی یه موقع خدای نکرده ها ! (;

مینا سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:35 ب.ظ http://ghalbezahra.blogfa.com

سلام زیبا بود اگه تونستی سری هم به وبلاگ من بزن ممنون میشم بایییییی

مینا سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:38 ب.ظ http://ghalbezahra.blogfa.com

سلا می دوباره ببخشید یه سوال شما از شیرازی؟ اگه هستید باید بگم از دیدن همشهریم بسیار خوشحالم

نه والله... ما شیرازی نیستسم ...

خان داداش جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ب.ظ http://kako.blogsky.com

عرض سلام و ادب ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد