عطر رازقی

گهگاهی

عطر رازقی

گهگاهی

...

میگما ...

 

زنده ام ...

 

موهامو کوتاه کردم ... تنوع خوبی بود ... به شدت احساس سر سبکی میکنم !

 

کنسرت سیمین غانم پر از لحظه هایی بود که دلم می خواست از ته دل زار بزنم ... از بین آهنگ هایی که اجرا کرد من اونایی رو که از اصل و اساس مال خودش بود، مثل گل گلدون، سیب و آسمون آبی، بیشتر از اونایی که اجرای یه خواننده دیگه بود دوست داشتم .... بهونه خوبی بود برای یه دل سیر گریه کردن بدون اینکه مجبور به توضیح باشی ...

ببین خودش چه نوستالژیی داره با هرکدوم از این شعر و آهنگها که هنوز این همه پر شور و پر احساس اجراشون می کنه !

جای همه اونایی که دوست داشتن باشن و نبودن، بخصوص جماعت آقایون که ناخواسته حذف شده بودند، جدا خالی ...

 

پ.ن. :

یه تشکر ویژه ... می دونم که میدونی نه من آدم دائمی زندگی توام، نه تو آدم دائمی زندگی من ... و با علم به این قضیه توی اون لحظه هایی که من، بی تاب و بی قرار و لبریز از احساسات متناقضم، همه آرامش دنیا رو خالصانه بهم منتقل میکنی ... انقدر خالصانه که حتی منتلخ و بدبین این روزها هم باورش میکنم و آروم میشم ... ازت ممنونم ...

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
غضی دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ب.ظ

خوشحالم برات؛ نه برای زار زدن از ته دلت بلکه برای اون پینوشت بیشتر (((:

ممنوووووووووون (:

هیوا سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ق.ظ http://daeva.persianblog.ir

وای چقدر دلم تنگ شده واسه گریه کردن از ته دل بدون توضیح....خسته شدم از بس که هر دفعه گریه کردم توضیه دادم و گاهی هم توضیح ندادم ولی درک نشدم .... من هم موهامو کوتاه کردم یه کم ... یه کم حالمو بهتر کرد .. شاید باید بیشتر کوتاه می کردم تا خیلی حالم بهتر بشه...

sara جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:14 ب.ظ http://sarasol_8@persianblog.ir

andaki ashk...andaki gham...gahi ham kheili bishtar az andaki.....

mehrnoosh سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 ب.ظ http://jasmina.persianblog.ir

manammmmm mikham koli delam khast

farshid چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:54 ق.ظ http://farshidx.blogsky.com/


**ترانه های عاشقی**
تقدیم تو اقاقیا عطر گلای رازقی***که اومدی به خونه ی ترانه های عاشقی

سعید حاتمی جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ق.ظ http://blog.1saeed.com

سلام،
از اینکه «لیست وبلاگ‌های به‌روز شده» را برای معرفی وبلاگ خوبتان به دیگر دوستان انتخاب کردید متشکریم.
بابت تأخیر بررسی وبلاگتان عذر می‌خواهم. گرفتاری‌های زندگی (خانوادگی، شغلی و تحصیلی) دلیل اصلی این بدقولی بود.
لینک شما به صورت دائم به لیست ما اضافه شد و امیدواریم پس از این دوستان جدیدی از این طریق با وبلاگ شما آشنا شوند.
این لیست که بیش از چهار سال از عمرش می‌گذرد شامل حدود دوهزار لینک است که بر اساس زمان بروزرسانی (آپدیت) وبلاگ‌ها مرتب می‌شود؛ یعنی بعد از هربار نوشتن یادداشت جدید، لینک شما به صدر لیست خواهد آمد و در لیست (آبی) تا بیست و چهار ساعت بصورت پررنگ خواهد ماند.
این لیست به سه طریق به روز شدن وبلاگ شما را نمایش می‌دهد. روش اول (لیست آبی) استفاده از سیستم پینگ خود لیست به همراه پینگ بلاگرولینگ است که بعد از هربار آپدیت وبلاگ، باید آنرا پینگ کنید. روش بعدی (لیست صورتی) استفاده از فید خروجی وبلاگ است که اخیراً این امکان به سایت اضافه شده. روش سوم (لیست سبز) شامل وبلاگ‌هایی است که در سیستم بلاگرولینگ با موفقیت پینگ شده‌اند!
پیشنهاد می‌کنیم برای اعلام به روز شدن وبلاگ، آنرا پینگ نمائید تا هم در لیست دوستانتان و هم لیست آبی و سبز نمایش داده شود. برای پینگ کردن کافیست بعد از آپدیت (به روز رسانی) و نوشتن یادداشت جدید، آدرس وبلاگ خود را در کادر مخصوص پینگ در بالای صفحه اصلی لیست وارد کرده و بر روی دکمه «ارسال پینگ» کلیک کنید تا در عرض چند دقیقه، لینک شما به بالای لیست بیاید و دوستان از یادداشت جدید در وبلاگتان مطلع شوند.
شما می‌توانید با استفاده از فید خروجی کل وبلاگ‌ها، بدون مراجعه به وبلاگ‌های دیگر، آخرین یادداشت‌های آنها را مطالعه کنید. بدیهی است یادداشت‌های وبلاگ شما هم در آن وجود دارد: http://feeds.feedburner.com/luw
اگر هنوز یادداشت جدیدی در وبلاگتان ننوشته‌اید و می‌خواهید از وجود وبلاگتان در لیست مطمئن شوید، می‌توانید با جستجوی نام آن در صفحه کل لینک‌ها، آنرا بیابید: http://update.1irani.com/indexall.php
با تشکر

ترانه سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 ب.ظ

چه خوبه که چنین کسی رو کنار ت داری، چه دائمی و چه گذرا. قدرش رو بدون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد