عطر رازقی

گهگاهی

عطر رازقی

گهگاهی

شاید پارانویا ....

وقتی ساکتم، کم حرفم و همه خوشیا و ناخوشیامو برای خودم نگه می دارم، وقتی صبر میکنم تا زخمام، زخمای دلم، روحم، خودش خوب شه به مرور زمان، انگار راحتم و احساس امنیت می کنم ...

دلم نمی خواد برای کسی درد دل کنم ... از اینکه با کسی درد دل کنم و طرف بشینه قضاوتم کنه متنفرم ... همیشه بعدش پشیمون میشم ... انگار به خودم میگم "خب که چی؟! حرف زدی که چی بشه ... چی شد ..." نمی فهمم چجوری آدما بدون اینکه بدونن جزء جزء یه ماجرا چیه، بدون اینکه بدونن تو لحظه لحظه یه رابطه چی گذشته، به خودشون اجازه میدن نقدت کنن ....

انگار نمی تونن ببینن تو همینجوری، همینجوری که هستی هم شادی ... حتی اگه همه چی سر جای خودش نباشه ... انگار حتما باید یه جوری بترسوننت، دلتو بلرزونن، تصویر خوش ذهنتو، خط خطی کنن  ... انگار حتما باید زهرت کنن تا به وظیفه خطیر تاریخیشون عمل کرده باشن ... اونوقت میشینن یه گوشه و وقتی تو هم زانوی غم بغل کردی، بهت لبخند می زنن و از اینکه به جمع آدمای افسرده و پریشون پیوستی استقبال می کنن ....

شایدم ایراد از ماست ... از منه ... اگه نمی خوام نقدم کنن، نمی خوام زهرم کنن همه چیو، خب نباید حرف بزنم، هیچی نگم که کسی هم چیزی بهم نگه که بعدش احساس کنم کاش نمی گفتم ... ولی خب آدمه ... گاهی می رسه به مرز جنون از بس ساکته ... گاهی دلش می خواد حرف بزنه با یکی ...

دلم یه آدم "قضاوت – نکن" می خواد، اما انگار هیچ کس باهات به اندازه خودت مهربون نیست ... دلم خودمو می خواد ...

نظرات 8 + ارسال نظر
آسپرین یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:03 ب.ظ

خوب که چی؟ اون قرصه که اسمش یادم رفت به من گفتی بخور را بخور. خوب میشی

ترانه سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ق.ظ http://taraaaneh.persianblog.ir

سلام. داشتم دنبال دستور گراتن سیب زمینی میگشتم دیدم که تو کامنت دادی. حالا واقعا خوب دراومده بود؟
آره دیگه مشکل همینه. آدم میگه خب که چی؟ میترسه از اینکه درک نشه یا قضاوت بشه یا ناراحتیش باعث خوشحالی دیگران بشه..شاید فقط با انگشت شماری دوستهای صمیمی بشه

مزه اش خیلی خوب بود ترانه جون .... ما که شدیم مشتری دائمیش

آسپرین چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ

کما فی سابق در یکی از این روزهای تیرماه تولدت مبارک

آسپرین شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:37 ب.ظ

خبرم کن میام باهات سینما

آسپرین یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ق.ظ

ما همچنان منتظر سوت شما هستیم

آسپرین شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ب.ظ

خیلی محبت داری بانو رازقی

sara چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 ب.ظ

salam banoo jan , man saraye range khaneye hezar saal pish hastam.....bad az hezar saal salam:)...to ham ke neminevisi...

razeghi شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ب.ظ http://atrerazeghi.blogsky.com

@ Saraaaa
Saraaaa kojaiiii?!?!? Nemidooni cheghad khoshhal shodam inja baram pm gozashti o didamet ... age emaili dari baram befrest lotfan ... miss you alotttt .... email e man razeghibanoo@yahoo.com ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد