عطر رازقی

گهگاهی

عطر رازقی

گهگاهی

First Step

زنگ زدم یه دونه بلط برای فیلم چهارشنبه سوری رزرو کردم ... الانم دارم میرم که ببینم ...

از اینکه تنها میرم راضیم ...

اینا نشونه های خوبیه برام.... نشونه دوره هایی که خودم تنهایی هم میتونستم از زندگی لذت ببرم ...

.The first step toward success is taken when you refuse to be a captive of the environment in which you first find yourself

Mark Caine

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ب.ظ

نوشته هات ارزش اینو داره که خواننده های بیشتری داشته باشه ولی نمیدونم برات مهمه که افراد بیشتری بخونن اینجا رو یا نه!
نمیدونم خوشت میاد یا نه ولی من لینکت رو میذارم رو صفحه ام ... اینجوری شاید خودم هم راحتتر بیام (؟

سیروس پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ب.ظ http://sj.blogsky.com

خوب من بودم. یادم رفت بگم

سلام ...
مرسی از اینکه سر زدی و مرسی از اینکه لینک دادی .... منم نمیدونم تو دوست داری خیل عظیم مراجعه کنندگان به بلاگ من بیان اونجا یا نه!!!!! اما بهرحال منم لینکتو میذارم توی بلاگم ...ِِِD: این البته کاریه که خیلی وقته میخوام بکنم اما از اونجایی که دوست نداشتم اینجوری تعبیر شه که بمونی تو رودرواسی و لینک بدی این امر تا الان به حال تعلیق در اومده بود ... به هر حال مرسی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد