عطر رازقی

گهگاهی

عطر رازقی

گهگاهی

من .... حسنی .... ۲۷ سال دارم!‌

 

امروز کلی جینگول مینگول کردم اومدم سر کار .... معمولا صبحها عین گوله پرت میشم توی خیابون!‌

حالا امروز صبح مطابق معمول یه دوش فوری فوتی گرفتم... وقت داشتم ...

سر صبر موهامو خشک کردم و کلی قر و فر ....

بعدم یه آرایش ملایم اما به سبک جدید من درآوردی !‌ مشتمل بر یه رو‍ژ گونه پررنگتر از همیشه و یه سایه خاکستری بدون خط چشم و این چیزا و یه رژلب همرنگ رژ گونه ام ... بعدم یه مانتوی خاکستری تنگ و کوتاه و یه شلوار یه کم تیره تر و باقی قضایا مشکی!‌

خلاصه کلی گوله نمک شده بودم واسه خودم !!! ( بفرما تعریف تو رو خدا!!!‌ تعارف نکن !‌ )

 خلاصه تیش تیش تیش پا شدم اومدم سر کار .... Self Esteem بالا و خوش و خندون با نیش باز ....

 

اومدم دیدم همه اینجا مشکی پوشیدن و ته ریش دارن و همه یه جورایی چشماشونو میدزدن از من ... گفتم لابد محو جمالاتم شدن خلاصه یه کم که گذشت  یادم افتاد ای دل غافل !!!! این هفته ظاهرا ایام فاطمیه است و امروز شروع هفته!‌ تازه فهمیدم که شه جالب!!! عدل در شروع مراسم عزاداری بنده هوس قرتی بازی کردم ....

میگن حسنی به مکتب نمیرفت .....

خلاصه اگه از کار بی کار شدم بدونید چرا ... گفتم که نگید نگفتی !‌

 

 

          þ

When progress on a personal goal is slowing down,it's just a test, so don't lose your concentration or do something silly like give up. Things aren't always perfect, but attitude is everything. Keep your chin up and keep smiling

  

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا ــ عطر سیب ــ شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:59 ب.ظ http://1ba1.blogsky.com

سلام
خیلی قشنگ بود
<<از خیر جریان میگذرم و میذارمش به حساب اینکه حتما خیری در انجام نشدنش هست... >> من که اصلا اینجوری نیستم فقط محض اطلاع گفتم اصلا که چی؟؟؟
یه سری پیش ما بیا
...آره (مربوط به پست اخیرت)
شاد باش

علی مقیمی یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:36 ب.ظ

قشنگ بود! :)))) همیشه قبل از جینگول کردن یه نگاه به تقویم بنداز! مهمه توی ایران این قضیه خیلی!

سیروس پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:58 ق.ظ

خیلی واقعا سخته تحملش که حضرت فاطمه فوت کنه و تو اینجوری آرایش کنی. لااقل بذار خاکش خشک بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد